Uppdatering om allt

Punkt 1: Blivit "riktig" sambo med min Honnie.
Har bott hos honom i ungefär ett halvår nu men den 1september blev vi offeciellt sambos, vi är skrivna på samma adress :D Men tyvärr så ska vi ju tapetsera om och måla en massa väggar så inflyttningen och den obligatoriska inflyttningsgröten och festen får verkligen vänta ett bra tag! ;)

Punkt 2: Har blivit "riktig" student.
Har kommit in i Kalmar på Ekonomprogrammet med inriktining Redovisning och Ekonomistyrning. Har flyttat ner min lånade, renoverade och älskade cykel och pendlar från Vimmerby till Kalmar oftast 5dagar i veckan..! LÅÅNGTRÅKIGT, jag vet. Men det är ju vad jag vill göra :)

Punkt 3: Har blivit en aning brunare.
Har precis kommit hem från Turkiet. Drog dit förra veckan med min Honnie och hans familj. En helt underbar vecka med en massa roligt. Men som alla andra utom min syster säger: Borta bra men hemma bäst!!

Punkt 4: Har blivit "låtsas" mamma.
Honnie och jag har fått tillökning i akvarium. Katean har fått en litenlitenliten vän, Lillan. Alltså är det en sköldpadda det snackas om nu! :) Jättesöta är dem. Min mamma fick äran att mata dem när vi var i Turkiet, även hon tyckte att de var söta.. Då är det det som gäller ;) Mammor har ALLTID rätt!

Punkt 5: Allt annat tråkigt som ingen vill veta, betalar mina räkningar i tid, köper käk och dasspapper, diskar och blir utsparkad ur sängen på morgonen. Livet går sin gång alltså :D

Sammanfattning:
Jag mår prima :)


Evelina


Kommentarer

Söta kommentarer tack ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kommer se den!)

Blogg?

Så vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0