Snow?! Smile or Cry?

Hallojsan

Snön är här igen.. Vet inte om man ska vara glad eller ledsen riktigt :/
Tog en långpromenad med Ewe i morse, var dyngsur om fötterna när jag kom hem, så nu går jag i mjukis och väntar på att Honnie ska komma hem :)

Igår var Ewe och jag i Lkpg och shoppade lite :) Jag sa till mig själv att jag inte skulle handla något utan bara var sällskap till Ewe, men vet ni vad?? Jag kom hem en aning fattigare.. Fan vad lustigt att det alltid blir så

Idag har tidningshögen blivit nerpackad och snart körd till kälsorteringen, de döda blommorna har blivit vattnade, disken är i diskstället och tvätten hänger inte längre på torkställningen. Detta innebär att Evelina är på Städ och Ordnings humör idag :D Det sker fan inte ofta men man får ta vara på när det kommer :P

Nu blir det att plocka i lite lådor så lägenheten blir helt klar snart ;)

                                  Puss o Kram
                                       Evelina


Kommentarer

Söta kommentarer tack ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kommer se den!)

Blogg?

Så vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0