Adventsstädning? Gud vad tråkigt..

Varför ska städning vara en av de grejerna som jag tycker är aptråkigt?? Det är så tråkigt att man kan somna på kuppen..

Idag är det iaf adventsstädning som gäller.. Har dock inte hunnit så långt som vanligt men men.. Det blir fönsterputsning, nya gardiner, dammning, dammsugning, moppning, och en massa annat urtråkigt. Kanske ska städa ur kylskåpet när man ändå håller på??

Och mitt i allt kommer ett jobbmöte som Miss Evelina har TOTALT glömt..! Ajdå.. det blir snart att börja springa till jobbet för att hinna dit!

Sen hem igen och fortsätta mitt livs uppdrag.. tvi och spott..

Men när jag kommer hem igen är nog Honnie hemma :D <3

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men Nutta då, det är ju superkul med adventspyntandet! Vita snön utanför och en massa lyse i fönstrena :)

Härliga mysårstid!

Kram på da

2010-11-25 @ 11:22:41
URL: http://www.to-be-malin.blogspot.com

Söta kommentarer tack ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kommer se den!)

Blogg?

Så vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0